Skip to content

Nie obniżaj karmienia piersią

1 miesiąc ago

940 words

Podobnie jak Lady Macbeth, firma Gerber Products Company jest zdeterminowana, by wyłuskać sutek z bezkostnych dziąseł przez ich cyniczne i wyrafinowane techniki reklamowe. Pozwól nam wyjaśnić. W 1989 r., Pomimo protestów Amerykańskiej Akademii Pediatrycznej i wielu innych organizacji pediatrycznych, Gerber Products Company, w połączeniu z Mead Johnson i Bristol-Myers, firmą macierzystą Mead Johnson, zaczęła wprowadzać do obrotu preparat dla niemowląt bezpośrednio do publiczny. Bezpośrednia reklama dla ogółu społeczeństwa zerwała z uzgodnioną wcześniej polityką branży preparatów dla niemowląt, która wprowadziła formułę tylko do pracowników służby zdrowia.
Pomimo oświadczeń firmy, że jest inaczej, kampania reklamowa i kuponowa ma na celu odstraszenie matek od karmienia piersią ich niemowląt i ośrodków od wprowadzającej w błąd reklamy, aby osiągnąć ten cel. Gerber podkreśla, że jego reklamy wspierają karmienie piersią i zawierają takie stwierdzenia, jak: Jeśli to nie pochodzi od Ciebie, czy nie powinno pochodzić od Gerbera. i dlatego formuła Gerber, podobnie jak mleko matki, jest kompletnym jedzeniem . Dwulicowość firmy najlepiej odzwierciedla kampania kuponowa. Około trzech tygodni po porodzie ich dzieci, matki otrzymują kupony pocztowe, które są dobre na zniżki na mieszankę dla niemowląt Gerber. Te kupony są w czasie, aby zachęcić matki do skrócenia okresu karmienia piersią. Firma ma nawet kampanię kuponową skierowaną specjalnie do matek karmiących piersią. W kasach supermarketów zakup poduszek do karmienia powoduje prezentację kuponu na jedną bezpłatną próbkę formuły Gerber Baby. Wkładki do karmienia są naturalnie kupowane tylko przez matki karmiące piersią, a jednak firma, która twierdzi, że wspiera karmienie piersią, zapewnia matkom motywację do porzucenia tej praktyki.
Częstość karmienia piersią spada obecnie, pomimo faktu, że jednym z celów zdrowotnych Stanów Zjednoczonych w roku 1990, ustanowionych przez raport chirurga generalnego na temat promocji zdrowia i zapobiegania chorobom, było zwiększenie odsetka kobiet karmiących piersią swoje dzieci w tym czasie. wyładowania w szpitalu do 75 procent.2 Ten spadek karmienia piersią następuje właśnie w czasie, gdy cnoty karmienia piersią są jeszcze jaśniej zdefiniowane.
Decyzja o karmieniu piersią i decyzji o kontynuowaniu karmienia piersią nie powinna być ustalana przez handlarzy tego kraju przy użyciu wyrafinowanych technik marketingowych, ale przez lekarzy i pielęgniarki pracujące z dobrze poinformowanymi matkami. Proszę, nie więcej kuponów.
Frank A. Oski, MD
Julia A. McMillan, MD
Johns Hopkins University School of Medicine, Baltimore, MD 21205
2 Referencje1. Szekspir W. Makbet. Akt I, Scena 7, Linia 57.
Google Scholar
2. Departament Zdrowia i Opieki Społecznej. Raport z Warsztatu Chirurgów Ogólnych na temat karmienia piersią i laktacji ludzkiej. Rockville, Md .: Oddział Zdrowia Matki i Dziecka, 1984. (Publikacja DHHS nr HRS-D-MC 84-2.)
Google Scholar
Powyższy list został przekazany firmie Gerber Products Company, która oferuje następującą odpowiedź:
Dla redaktora: Dyskusja na temat reklamowania małych dzieci musi być postrzegana z perspektywy współczesnej Ameryki, a nie z idealistycznym podejściem do tego, jak kiedyś rzeczy były We współczesnej Ameryce znaczna liczba matek pracuje poza domem. Większość dzisiejszych matek jest dobrze poinformowana i bierze udział w podejmowaniu decyzji o karmieniu. Te realia pozwoliły Gerber wejść na rynek konsumencki, wiedząc, że ponad połowa decyzji dotyczących karmienia podejmowana jest przez rodziców, a nie przez pracowników służby zdrowia. Mówiąc wprost, Gerber w sposób odpowiedzialny odpowiada na rzeczywisty rynek.
Kilka poprawek należy wprowadzić do lekko wypaczonych komentarzy dr. Oski i McMillan. Twierdzą oni, że istnieje uzgodniona polityka branży preparatów dla niemowląt, która wprowadza formułę tylko do pracowników służby zdrowia . Nie znamy takiej polityki i jesteśmy przekonani, że taka polityka (która, naszym zdaniem, byłaby antykonkurencyjna i naruszała przepisy antymonopolowe) nigdy nie istniała.
Mówią dalej: Te kupony są w czasie … aby skrócić ich okres karmienia piersią . Materiały promocyjne Gerber zostały opracowane w taki sposób, aby zbliżyć się do czasu, w którym rodzice decydują się uzupełnić spożycie pokarmu dziecięcego preparatem dla niemowląt. Dane rynkowe wykazały, że taka suplementacja rozpoczyna się zwykle około dwa miesiące po urodzeniu (prawdopodobnie przy znajomości pediatry).
Mówią również: Przy kasach … zakup poduszek do karmienia powoduje wyświetlenie kuponu …. Kupony są uniwersalną metodą obniżenia ceny dowolnego produktu konsumenckiego. To prawda, że wczesne kupony na program zostały dostarczone w odpowiedzi na zakup poduszek do karmienia, ale ta praktyka została zmieniona, gdy tylko zwrócono naszą uwagę na tę kwestię.
Dodają: Częstość karmienia piersią spada. Częstość karmienia piersią utrzymywała się na stałym poziomie 70 procent populacji, na którą zwróciła się formuła Gerber Baby. Populacja, w której zmniejsza się karmienie piersią, jest objęta programem WIC (kobiety, niemowlęta i dzieci), który nie jest celem reklamy Gerber. Jest to osobny problem i nie powinno to komplikować tej dyskusji. Ponadto, literatura reklamowa i promocyjna dla Gerber Baby Formula stwierdza wyraźnie i dobitnie (jak ustalono w testach konsumenckich), że karmienie piersią jest preferowaną metodą karmienia niemowląt. Ale w czasach, gdy potrzebna jest formuła dla niemowląt, matki proszone są o porozmawianie z lekarzami o formule Gerber Baby. W rzeczywistości wszystkie materiały promocyjne Gerber zalecają rodzicom porozmawianie z lekarzem przed zmianą diety.
Wierzymy, że formuła Gerber Baby wzmocniła aktywność konkurencyjną na rynku. Jak ustalono w niedawnym sondażu Gallupa, praktyki karmienia piersią nie zostały zakłócone. Aktywność konkurencyjna przyniesie korzyści rodzicom, pracownikom służby zdrowia i, co najważniejsze, dzieciom.
George A. Purvis, Ph.D.
Gerber Products Company, Fremont, MI 49412
Powołanie się na artykuł (1)
[więcej w: usunięcie zaćmy cena, centrum rehabilitacji warszawa, prodentis ]

0 thoughts on “Nie obniżaj karmienia piersią”

  1. [..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: 5 najlepszych suplementów[…]